Χυμός φράουλας για ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος

Συνταγή για όσους πάσχουν από χοληστερίνη, θέλουν να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό τους σύστημα, vegeterians, κάνουν δίαιτα, ή δεν λαμβάνουν γλουτένη

Τα βασικά στοιχεία αυτής της εύκολης συνταγής (10 λεπτά), είναι οι φράουλες, το μέλι, η κανέλα και τα φυστίκια. Συστατικά που βοηθούν τη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας, ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και μειώνουν τη χοληστερίνη.

Φράουλες: Περιέχουν βιταμίνες Β και C και σημαντικές ποσότητες μαγγανίου, καλίου, σιδήρου και φυτικών ινών.

Φυστίκια: Περιέχουν αντιοξειδωτικές ουσίες όπως οι πολυφαινόλες και η ρεσβερατρόλη, είναι πλούσια σε μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, πρωτεϊνες και φυτικές ίνες.

Μέλι: Είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες (γλυκόζη και φρουκτόζη), ενώ περιέχει πρωτεΐνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, αμινοξέα, ένζυμα, ιχνοστοιχεία (ασβέστιο, χαλκό, σίδηρο, μαγνήσιο, φώσφορο, κάλιο, ψευδάργυρο).

Κανέλα: Εχει πολυφαινόλες, φλαβονοειδή, κουμαρίνη, μέταλλα όπως μαγγάνιο, σίδηρο, ασβέστιο και φυτικές ίνες.

Συστατικά:

1 κεσεδάκι φράουλες, καθαρισμένες και πλυμένες
2 κ.κ μέλι
1/2 κ.κ κανέλα (Κεϋλάνης) τριμμένη
λίγο πάγο θρυμματισμένο
φυστίκια ανάλατα

Οδηγίες:
Χτυπάμε όλα τα υλικά στο μπλέντερ μέχρι να ομογενοποιηθούν.
Προσθέτουμε, εαν το επιθυμούμε, κι άλλo μέλι.
Κρατάμε λίγα φυστίκια για το γαρνίρισμα.
Σερβίρουμε σε ποτήρια και πασπαλίζουμε με τα φιστίκια.

[Total: 1    Average: 5/5]