Αθηναϊκή Ζυθοποιία – Νέα προϊόντα και αξιοποίηση της Εγχώριας Αγροτικής Παραγωγής

Η ηγέτιδα εταιρεία του κλάδου λανσάρει νέα προϊόντα και αποδεικνύει την προέλευσή τους με σφραγίδα τυπικότητας. Παράλληλα δίνει μεγάλη έμφαση στο πρόγραμμα Συμβολικής Γεωργίας που ήδη τρέχει.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ζωούλης Μηνάς ανέφερε προσφατα: “Είμαστε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου. Σε τέτοιες δύσκολες εποχές έχεις δύο επιλογές. Είτε κάθεσαι με σταυρωμένα τα χέρια στον καναπέ, παρακολουθείς, αλλά δεν κάνεις τίποτα, είτε το παλεύεις με κάθε τρόπο.. Έτσι σκεφτήκαμε να προσπαθήσουμε με νέες προτάσεις και νέες ετικέτες προς στην αγορά και τον καταναλωτή”.

Το μερίδιο αγοράς του μηλίτη σήμερα στο σύνολό της κατηγορίας μπίρας, ανέρχεται σε 5%, ενώ το 2015 ήταν μόλις το 1,5%. Η παγκόσμια κατανάλωση μηλίτη υπερβαίνει τα 3,5 εκατομμύρια εκατόλιτρα με τη μισή να γίνεται στη Μεγάλη Βρετανία.

Μηλοκλέφτης

Ο Μηλοκλέφτης με 4,5% περιεκτικότητα αλκοόλ, είναι ένα φυσικό προϊόν, καθώς παράγεται από τα πιο ζουμερά και τραγανά μήλα, που του χαρίζουν το μοναδικό του άρωμα. Έχει επιτυχία σε ένα νέο κοινό σε σχέση με την μπύρα, όπως είναι οι γυναίκες.
Είναι μια από τις δυναμικές επενδύσεις που αποφάσισε η εταιρεία να κάνει. Η μοναδική του γεύση οφείλεται στην διαδικασία παραγωγής του, κατά την οποία ο χυμός μήλου ζυμώνεται με μαγιά, που στη συνέχεια φιλτράρεται για να μας δώσει το μηλίτη. Το φιλτράρισμα αυτό κάνει τον Μηλοκλέφτη να ξεχωρίζει και να του δίνει το καθαρό του χρώμα.
Για να πετύχουμε την απόλυτη γεύση, γεμίζουμε το 1/3 με πάγο και συμπληρώνουμε με Μηλοκλέφτη.

Νέα προϊόντα μέσα από την εμπειρία

Η ιστορική μπύρα Μάμος στην Πάτρα αναγεννάτε στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, εξασφαλίζοντας την ποιότητα της αυθεντικής συνταγής. Ξεκινάει ένα καινούργιο ταξίδι, το οποίο πρωτοξεκίνησε το 1875, όταν ο Λορέτζος Μάμος ίδρυσε το ζυθοποιείο του στην Πάτρα, για να ακολουθήσει μια πορεία 100 χρόνων που στέφθηκε από βραβεία και διακρίσεις. Πρόκειται για ένα σπουδαίο εγχείρημα, που φιλοδοξεί να αποτελέσει σταθμό στην οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη της Πάτρας.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία με νέες γευστικές εμπειρίες μέσω της ΑΛΦΑ

Γευστικό συνδυασμό επιχειρεί η μπύρα ΑΛΦΑ Weiss με την ανάδειξη ενός ιδανικού συνδυασμού, ανάμεσα στη σταρένια, αφιλτράριστη, με φρέσκα υλικά της Ελληνικής γης, μπύρα.

Η μπύρα Weiss στοχεύει σε μια συνολική γαστρονομική εμπειρία. Το καινοτόμο κουτί των 500 ml είναι τοποθετημένο… ανάποδα. Δίνοντας απλές οδηγίες σερβιρίσματος την απολαμβάνουμε στο έπακρο.
Η εκδοχή Weiss πατάει πάνω στην εμπορική επιτυχία που γνωρίζει η ΑΛΦΑ lager που πλέον είναι η νούμερο ένα ετικέτα σε πωλήσεις της εταιρείας.

Θ.Γ.

Πηγή: Reporter

[Total: 0    Average: 0/5]